onsdag 25 februari 2009

25/2 Våran dag

För 9 år sedan. Bestämmde en 17 årig tjej att hon skulle följa med sina föräldrar på en findlands kryssning. (fast hon inte ville).

Där möter hon en pojke, dom börjar att prata på bussen och hade det jätte roligt. När dom var hemma igen så började dom prata på skunk. (populärt då) på fredagen samma vecka så skulle hon sova över hos sin syster på Trandared. En annan tjej vid namn Emma Pettersson som gick på samma skola kände killen, och han hade sagt att han träffat en fin flicka på bussen. En dag i skolans data rum kom Emma fram och frågade tjejen om hon kände pojken. Dom bestämmde sig för att träffas på kvällen, och åka upp till Emmas kille som var pojkens kompis. Där satt en stackars nervös flicka blot 17 år, inte visste hon då det hon vet idag. Pojken kom och dom blev kära. Från den dagen har deras hjärtan slått i samma tackt. Inte alltid varit vänner, men alltid älskat varandra.

Jonas 9 år av kärlek. jag kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig. Du är pappa till mina barn du är mannen i mina drömmar. Du är mitt allt.

Puss på dig min älskling

1 kommentar:

Anonym sa...

ojj så romantiskt=)
fint skrivet. hälsa!
kraaaam