lördag 7 februari 2009

Bara jag och Ellen

I dag åkte Jonas och Emilia på båt mässa i göteborg, så det är bara jag och karamellen hemma. Ska njuta med denna dag och inte göra ett skit. Ska bara slappa åka och handla lite lördags godis till oss och kolla till mammas och deras hus, men sen ska jag bara njuta av helgen.

Ellen sover nu så jag passade på att sitta här ett tag.
Läste i Bt i dag och så var det en artikel om en tjej som gick året under mig på Mogaskolan, som jag inte gillade hon trodde alltid att hon var nått. I dag är hon frilandsjonalist och gift med Filip Hammar. Så kan det gå kul när det går bra för folk även om man inte gillar dom...

Hunden här hemma bara skäller, Har varit ute och gått med henne innan Jonas åkte till GTB. I går kväll hade jag ont i magen fattade inte varför tills jag kom på att det var tränigsvärk. Är ju inte van att röra på mig och nu är jag ju ute och går ca 1 grr på 1-2 timmar. Det är bra att ha låne hund, haha...

Nu väntar jag bara på att Karamellen ska vakna så hon kan få i sig lite mat och sätta oss i bilen och åka in till Svenljunga...

Kramizar

1 kommentar:

Bollan sa...

Du har nu blivit utmanad. kolla min blogg. kramizzar