onsdag 18 februari 2009

Vagn?

Nu ska jag köpa en ny vagn Jippi. En liten fundering jag vet inte vad jag vill ha för en vagn bara. Jätte jobbigt. Den ska vara så att man kan ändra stolen i alla fall för den första tiden nu så vill jag ju se henne. Sen så ska man ju kunna ha den tills hon är tre åtminstånde. Får lite panik...

Sen är jag på koll efter en kyl/frys har hittat en sid by sid för 9995 :-, sen ska jag ha en spis med hittade en för 4995:-. Inte för att våra är sönder men dom är ju från när huset byggdes 1991, så dom har ju några år på nacken. Man kanske kan få ner el förbrukningen lite haha...

Emilia är på dagis i alla fall. Fick veta att det var magsjuka där förra veckan, nästan alla hade fått det utan vi hihi, Jonas har även magsjuka på jobbet men inget där i från heller. Känns så skönt skulle inte vilja bli spy sjuk nu. Man ska ju på två barn kalas till helgen.

Grattis Isabell på Ett år dagen i dag. Sen fyller ju lilla Gustav ett år men på fredag. Mysigt med ett års kalaser. Nu ska jag bara köpa presenter som dom gillar och som får deras föräldrar att gå på närverna... Haha.

see ya Kramizar

Inga kommentarer: